sobota 27. října 2018

Trička Frankie (střih od Tilly and the Buttons) / Frankie T-shirts (pattern by Tilly and the Buttons)


Tento pruhovaný červenobílý bavlněný úplet jsem koupila v menším internetovém obchůdku, (www.m-i-spulka.cz) do kterého jsem dostala poukaz k narozeninám od kolegů z práce (děkuji!).

Úplet je velice kvalitní a dobře se s ním pracovalo. Ušila jsem z něj dvě Frankie trička (podle střihu od Tilly and the Buttons z její knihy Stretch!).

Byl to první střih z této knížky, který jsem vyzkoušela, a jsem z něj nadšená. Trička sedí perfektně, nemusela jsem dělat žádné úpravy.

Nejdříve jsem ušila tričko s dlouhými rukávy, a protože mi ještě kousek pruhovaného úpletu zbyl, koupila jsem ještě bílý úplet a oba jsem zkombinovala ve verzi s krátkým rukávem.


I bought the stripy red and white cotton jersey in a small online shop (www.m-i-spulka.cz), for which I had been given a voucher from my work-colleagues for my birthday (thank you!).

The jersey is of a high quality and very nice to work with. I have turned it into two Frankie T-shirts (pattern by Tilly and the Buttons from the Stretch! book).

This was the first pattern from the book I have tried and I really loved it, it fits perfectly and there were no alterations needed.

At first I made the long sleeve version and as I still had some fabric left, I bought a piece of a white jersey and combined both in the short sleeve version.


















Žádné komentáře:

Okomentovat