pátek 29. května 2015

Opička z páru ponožek / Monkey from a Pair of Socks

Opičku z ponožek jsem vyráběla na Vánoce jako dárek pro synovce. Použila jsem pár proužkovaných dámských ponožek, které jsem zužitkovala prakticky celé.

Návodů včetně detailu rozstříhání ponožek na jednotlivé díly, ze kterých vznikají různé části těla, lze najít na internetu spoustu. Já jsem vycházela z tohoto slovenského: http://www.napadynavody.sk/ako-si-usit-opicku-z-ponozky-lacna-a-zabavna-hrack-p259




Jednotlivé díly jsem sešívala ručně, stroj si teprve plánuji pořídit. Na vycpání jsem použila vatelín. Na rozdíl od výše zmíněného návodu jsem oči vyrobila z látky, což je pro malé dítě bezpečnější varianta než přišitý knoflík.
























Zvířátek lze z ponožek vytvořit celou řadu, některá jsou opravdu nádherná, tak možná v budoucnu "pořídím" opičce kamarády :-)

Inspiraci najdete třeba na stránkách Moniky Brýdové: http://www.brydova.cz/napady/ostatni-/1188-hracky-z-ponozek-


Žádné komentáře:

Okomentovat