úterý 7. srpna 2018

Tričko bez rukávů Coco (střih od Tilly and the Buttons) / Sleeveless Coco Top (pattern by Tilly and the Buttons)


Už před nějakou dobou jsem si ušila podle střihu Coco šaty ze žlutošedé pruhované látky. Protože mi ještě nějaká látka zbyla, rozhodla jsem se ji zužitkovat na tričko bez rukávů (víc látky nezbylo:-)) opět podle střihu na Coco.

Rolákový límec jsem oproti původnímu střihu zmenšila a přidala jsem náprsní kapsičku. Tričko většinou nosím se žlutým páskem.


Some time ago I made a Coco dress from a yellow and grey striped fabric. As I still had a piece of this fabric left, I decided to turn it into a sleeveless (didn`t have more fabric left:-)) top using the Coco pattern again.

I made the turtle neck a bit smaller than in the original pattern and added a breast pocket. I like wearing the top with a matching yellow belt.

















Žádné komentáře:

Okomentovat